niedziela, 11 marca 2012

What do you like?

Poprzez przedstawiane Wam rzeczy możecie wnioskować co mi się podoba. Bardzo ciekawi mnie jednak jakie drobiazgi, biżuterie Wy lubicie. Co sprawia, że świecą Wam się oczy? Jaki styl lubicie i ba czy w ogóle lubicie? A może macie jakieś swoje ulubione drobiazgi?
Poniżej parę zdjęć dla fanów biżuterii xD
______

By showed things, you can notice what I like. But I'm very curious what kind of trinket, jewelry do you likeWhat makes your eyes shine? What style do you like and ba do you like some at all? Or maybe you have some favourite trinkets?



                                                                                               powyższe zdjęcia pochodzą z sieci



32 komentarze:

  1. Świetna szkatułka na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda błyskotka sprawia, że mi oczy świecą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, sprzedaję kilka rzeczy na allego jak i poza, może coś kupisz? Zapraszam na bloga, aby obejrzeć zdjęcia (od razu przepraszam za jakość zdjęć, ubrania są w stanie idealnym)

    www.nur-eine-weile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szkatułka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kocham DUŻE pierścionki, najlepiej na dwa palce. każde dziwne, konie, ptaki, krzyże itd. ;p i dłuuuugie wisiorki.

    a co do mojej koszuli z krzyżami na kołnierzyku to są one zwyczajnie wyszyte nitką ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię każdą biżuterię, najbardziej bransoletki i kolczyki ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam biżuterię :) ..naszyjniki, bransoletki..pierścionki ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna biżuteria, ja bardzo ją lubię :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraaszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię biżuterię, w sumie chyba najbardziej naszyjniki i pierścionki...w kolczykach rzadziej chodzę, bo nie chche mi się rano szukać :D Co do paznokci z motywem galaktyki, to znalazłam je poprostu wpisując w google 'paznokcie inspiracje' wśród reszty zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście uwielbiam biżuterię :) Najbardziej.. chyba bransoletki :) Mam ich najwięcej. Można u mnie znaleźć charmsy, bransoletki z muliny, ze skóry i Bóg wie z czego jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta biżuteria:) dziękuję za odwiedziny:) jaśniej będzie za niedługo, muszę tylko ciplejszy jeden zestaw dodać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię perełki i biżuterię w stylu vintage!
    Romantyczna ze mnie dusza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie jest różnie- czasem mam tzw. fazę na duże pierścionki, to znów noszę mnóstwo bransoletek (preferuję styl glam, nieco przesadzony), by później wyłącznie stawiać na naszyjniki.
    natomiast od paru lat nie noszę kolczyków, choć niegdyś miałam prawdziwego fioła (i pozostało mi 8 dziurek;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam bransoletki, 2 zdjęcie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, zauważyłam pisząc to, że niektóre rzeczy się ze sobą gryzą. Ale tak jak mówisz odnosiłam się do pewnych sytuacji bo tak najlepiej było mi opisać samą siebie :) Sprzeczna ze mnie osóbka pod wieloma względami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. osobiscie nosze bransoletki materiałowe i takie ktorych nie trzeba zdejmowac bo inne zaraz gdzies odloze,bawie sie nimi i ogolnie mnie denerwuja;p

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba się w końcu ogarnać, ja już tyle zwlekałam ale ile można haha ;-)
    pozatym ten pierwszy zestaw biżuterii mnie się najbardziej podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ świetny nagłówek ! Mi także najbardziej podoba się zestaw pierwszy pozostałe zupełnie nie w moim stylu :)
      Obserwujemy?

      Usuń
  18. ♥ Bardzo się cieszę, że Ci sie podoba! ;)
    No i w takim razie zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm... Podoba mi się wiele rzeczy. Ostatnio jestem na etapie kupowania oryginalnej biżuterii :D Nie mam jakiegoś ulubionego typu - wybieram, to co wpadnie mi akurat w oko.

    Pozdrawiam,
    Joanna

    PS. Zapraszam Cię do udziału w konkursie Pinspire na moim blogu - do wygrania 100zł ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. biżu :D xD ^^ :) ;]
    bransoletki tylko, bo jako chłopak mogę sobie tylko na tyle pozwolic ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam biżuterie,różne style ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię biżuterię;) kiedyś nawet bawiłam się i sama tworzyłam;) jednak teraz niestety nie mam czasu..;/

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie taką biżuterie co jest robiona ręcznie , lubie sobie sama coś zrobić , niż kupywać w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie, każda jest dla mnie ważna :)
Thank you for your opinions, each one is important for me