wtorek, 27 marca 2012

Frozen flowers

Chciałam Wam przedstawić bardzo fajny sposób na ozdobę stołu. Są nimi kwiaty w lodzie. Robiłam coś takiego w zeszłym roku na Wielkanoc. Nie posiadam jednak zdjęć z tamtego dnia, a no cóż nie jest to trwała dekoracja :P dlatego też poniższe zdjęcia pochodzą z sieci. Żałuje, że nie mam swoich zdjęć :/ bo muszę przyznać, że ciężko wyszukać coś takiego na internecie, więc przedstawiam Wam jedynie podobne motywy.

Przejdźmy do rzeczy: Kwiaty wkłada się do pojemników, miseczek, czy jakiegokolwiek innego naczynia (równie dobrze może nam posłużyć plastikowy pojemnik po serku czy jogurcie) i zalewamy je delikatnie wodą. Wkładamy do zamrażalnika/zamrażalki. Pamiętajmy, że woda podczas zamarzania zwiększa swoją objętość więc nie stosujmy szklanych naczyń. Gdy całość zamarznie powstaje przecudowna kompozycja. 

Ja np. ułożyłam takie zamrożone kompozycje na talerzyku z zagłębieniem jeszcze przed przyjściem reszty rodziny, jak weszli lód zaczął się już trochę roztapiać, ale wciąż wyglądało to pięknie. A przed posiłkiem wzięłam talerze z wierzchu z moją roztopioną już kompozycją i zostały tylko te przeznaczone na posiłek. 

Mam nadzieje, że taki pomysł dekoracji Wam się podoba i do zobaczenia następnym razem xD
________________

I want to tell you how to do a very nice decoration, which are flowers in the ice. I did something like that in last year for Easter. But unfortunately I haven't got any pictures from that day, that's why I found some fotos in the internet. I must admit, that it's hard to find that kind of composition on the net, so I present to you only similar motives.
Let's begin: Flowers are placed in icetray, cups, or any other dishes (we might as well use a plastic cups after yogurt) and pour it gently with water. Put into the freezer. Remember that frozen water expand it's volume so you shouldn't use glass vessels. Whole freeze and create marvelous composition.
I put frozen compositions on a plate before the arrival of the rest of the family. As they entered the ice began to melt, but still looked beautiful. Before a meal I took plates with completely melted composition, under which of course I prepere the right dish. 
I hope that you like it and see you later xD



zdjęcie pochodzi se strony: http://www.fmix.pl/zdjecie/368138/zamrozone-kwiaty


zdjęcie pochodzi ze strony: http://novinkowo.blogspot.com/2012/02/zaklete-w-lodzie.html


zdjęcie pochodzi ze strony: http://lodowe.com.pl/oferta.php

20 komentarzy:

  1. http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html zapraszam na rozdanie butów z deezee
    (przepraszam za spam, ale zasaaady)

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajnie, fajnie :D
    ciekawe ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł i bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie to wygląda. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten słonecznik w lodzie! Zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie po to są takie opinie :) Też do niektórych ich produktów przekonana nie jestem ale niektóre są strzałem w dziesiątke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł ;) Szkoda, że nietrwały, ale chyba i tak warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda świetnie :) na pewno ładnie ozdabia stół :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) dzięki za odwiedziny, pomysł jest bajeczny :) cudonie wyglądają te kwiaty w lodzie,szkoda że ta kompozycja jest jak nie trwała :( to jest jedyny minus :( najładniejsza kostka z słonecznikiem :) zapraszam do mnie na nową notkę,ja już obserwuje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny efekt! zapraszam do mnie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo dziekuje Ci bardzo za mily komentarz ;)

    ten pomysl z tymi zamrozonymi kwiatami ejst boski ;) szkoda ze nie ma czegos takiego spejcalnego specyfiku zeby udalo sie zatrzymac roztapianie lodu :DDD wyglada to niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow pięknie te kwiaty wyglądają:):)






    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ten ostatni słonecznik (czy jakkolwiek się ten kwiat nazywa :P) jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł:) tylko szkoda, że to krótkotrwały efekt;/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie wyglądają, tylko szkoda że będą stały krótko :c
    Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie, każda jest dla mnie ważna :)
Thank you for your opinions, each one is important for me