niedziela, 18 marca 2012

Sztuka plątania sznurka

Dziękuję Wszystkim za odpowiedzi pod ostatnim postem. Może to dziwne ale chciałam się dowiedzieć co lubicie, przez to Was poznaje i dowiaduje się czegoś nowego z zakresu tematyki, w której, no cóż, prowadzę bloga. Także jeszcze raz wielkie dzięki za odpowiedzi i za to, że zaglądacie i wyrażacie swoje opinie, co bardzo sobie cenie i nie ukrywam bardzo mnie to cieszy. 


A dziś nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam jeszcze jedną bransoletkę ze sznurka. Z serii, jak to określiła frozenstylefrozen w komentarzach dwa posty temu "sztuka plątania sznurka" xD Co bardzo mi się spodobało i nie mogłam się oprzeć, aby dzisiejszego postu nie zatytułować właśnie w ten sposób. Choć muszę przyznać, że i tak tamta bransoletka bardziej mi się podoba, ale może to pewnego rodzaju sentyment, była tą pierwszą ;P
_________


Thank you all for your answers under the last post. Maybe that's odd, but I wanted to know what you like, thanks to that know you better and find out something new about the topic, which I bring up on this blog. One more time thanks for your answers and opinion, which, I won't lie, are very important for me. 

Today I couldn't resist and I made another bracelet from twine. As stated in the comments   frozenstylefrozen under two posts ago "art of tangle", well at least I think that I can translate it in that way xD I like that text so much that I titled today's post this words. 






17 komentarzy:

  1. Muszę bardziej precyzować, to co piszę ;)
    Chodziło mi o to, że nie mamy czasu na popełnianie błędów, bo po prostu jesteśmy zabiegani, dążymy do rzeczy niemożliwych, a jeśli jakiś popełnimy zniszczymy wszystko, co dokonaliśmy i nie będziemy mieli czasu na odbudowanie tego co było.
    Biżuteria: ślicznie wyszła :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega!!!!! Ale pomysłowo!! A jaki efekt!!!:):*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. możliwe:) ale świetne serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znasz mój ból :D
    Tyle, że czasami chcemy stworzyć coś niemożliwego, a i tak nie dopuszczamy do siebie myśli, że może nam się nie udać ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Moglaby byc swietnym naszyjnkikiem:-)
    Dziekuje za komentarz. Masz swietny blog, obserwujemy sie?
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, nawet zaczęłam już coś w tej kwestii kombinować :P

      Usuń
  6. ło ciuup. super pomysł, można by naprawde coś magicznego z tego wyczarować!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, w życiu nie sądziłam, że ze sznurka można coś takiego wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O:) bardzo ładnie:) swoją drogą ładny sznurek:D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, cieszę że ci się spodobał mój komentarz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie, każda jest dla mnie ważna :)
Thank you for your opinions, each one is important for me