piątek, 17 sierpnia 2012

Ways for scarf

Jak już pewnie zauważyliście, komputer do mnie wrócił, bo od razu powiększyła się moja liczba wysyłanych Wam komentarzy. Niezmiernie się z tego powodu cieszę, choć teraz jak na niego patrzę to czeka go format :/

Dziś chciałam pokazać Wam film, który ostatnio znalazłam na internecie i który niezmiernie mi się spodobał, a biorąc pod uwagę ostatnie "ciepłe" dni można jak najbardziej stosować. Choć miejmy nadzieję, że pogodynka będzie mieć rację i lato jeszcze do nas wróci. 
Chusty uważam za wspaniałe dodatki. Można je nosić w zamian naszyjników, zakładać na różnorodne okazje, nosić na przeróżne sposoby i to nie tylko na szyi. Pamiętacie jak się nimi oplątywało nadgarstki, albo zawiązywało na torbę? Ich bogactwo kolorów, kształtów
i wielkości stwarza naprawdę mnóstwo możliwości. 




_______
ENG. As you probably noticed, I got my computer back, because number of my comments and visiting your blogs suddenly grow up. I am really happy, although I need to do something with software :/

Today I want to show you a film, which I found in the net and which I really liked. Well, now in Poland we haven't got the best weather so such film isn't bad. But lets have hope that warmer days will soon come back.
Scarf in my opinion are great accessories. Can be use as a substituting for necklace. Wear for almost all occasions, in so many different ways and not only on the neck. Do you remember as we tie them on the wrists and on bags? There is so many colours, patterns, shapes and sizes that we have plenty of oportunities to wear them. 
_______


P.S. W następnej notce pokażę Wam coś może nieco bardziej szokującego, ja przynajmniej byłam zaskoczona.
ENG. In next post I will show you something maybe more shocking. At least I was surprised.

11 komentarzy:

  1. Widziałam ten filmik i byłam pod wrażeniem. Tyle rzeczy można zrobić z jednej chusty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie tak do końca jednej ;) bo jest i narożna i zwykła długa

      Usuń
  2. Ciekawe : D

    Zapraszam na mój blog : http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    Ty Zaobserwujesz, a ja się zrewanżuję . : P

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie chodzi o to układanie się kręgosłupa.. może też o ułożenie nóg w obcasach.. że to koślawi czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny filmik na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. co do chust to kiedyś lubiłam, a teraz tylko do płaszcza noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Can't wait for your next post!!!

    Have a happy weekend, love!!!

    Lots of kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie, każda jest dla mnie ważna :)
Thank you for your opinions, each one is important for me